Natures Aid - Pro-100 ULTRA (100 Billion Bacteria) - 30 Capsules

671 kr
Inkl. moms
Pro-100 ULTRA ger dig en stark och bred täckning av goda bakterier med 100 miljarder levande bakterier per kapsel. Stödjer en hälsosam tarmflora och mikrobiom. Passar alla kostregimer och är fri från gluten, jäst, mjölk, soja och nötter.

Fraktkostnader

* Fri frakt med DHL ombud

Kvantitet
Slut i Lager

Betalningar

Få 10 kr i bonus när du köper 1 st av denna produkt. Använd bonusen för framtida beställningar eller omvandla den till en rabattkod.
Stäng

Pro-100 ULTRA

Fördelar:

• Starkt och brett spektrum av goda bakterier
  • Innehåller åtta noggrant utvalda bakteriestammar
  • Ger 100 miljarder levande bakterier per kapsel
  • Stödjer en hälsosam tarmflora och mikrobiom
  • Passar alla kostregimer och är fri från gluten, jäst, mjölk, soja och nötter

Starkt och brett spektrum av goda bakterier

Pro-100 ULTRA är en noggrant utvald blandning av åtta olika bakteriestammar: Lactobacillus acidophilus, Lacticaseibacillus casei, Limosilactobacillus reuteri, Lactiplantibacillus plantarum, Streptococcus thermophilus, Bifidobacteria lactis, Bifidobacteria longum och Bifidobacteria bifidum. Denna kombination av bakterier ger en bred täckning av olika stammar som kan gynna din tarmflora och mikrobiom.

Ger 100 miljarder levande bakterier per kapsel

Pro-100 ULTRA är en superstark daglig tillskott av goda bakterier som ger hela 100 miljarder levande bakterier per kapsel. Denna höga dos av bakterier är utformad för att ge en kraftfull "påfyllning" när du behöver det. Efter att ha genomfört en kur med Pro-100 Ultra mikrobiomtillskott kan du välja att fortsätta med antingen Pro30 MAX eller Pro-Daily för att bibehålla en hälsosam tarmflora.

Stödjer en hälsosam tarmflora och mikrobiom

En hälsosam tarmflora och mikrobiom är avgörande för vår övergripande hälsa och välbefinnande. Forskning har visat att en obalans i tarmfloran kan vara kopplad till olika hälsoproblem, inklusive matsmältningsbesvär, immunproblem och mental hälsa. Genom att ta Pro-100 ULTRA kan du stödja en hälsosam tarmflora och främja en balanserad mikrobiom.

Passar alla kostregimer och är fri från gluten, jäst, mjölk, soja och nötter

Pro-100 ULTRA är lämplig för alla kostregimer och är fri från gluten, jäst, mjölk, soja och nötter. Detta gör det till ett säkert val för personer med olika kostrestriktioner eller allergier. Oavsett om du följer en specifik diet eller har allergier, kan du vara trygg i att Pro-100 ULTRA är säkert att använda.

Forskning om Pro-100 ULTRA

Forskning har visat att tillskott av goda bakterier kan ha en positiv effekt på tarmfloran och mikrobiomet. Studier har visat att dessa bakterier kan hjälpa till att förbättra matsmältningen, stärka immunförsvaret och främja en hälsosam tarmfunktion. Genom att ta Pro-100 ULTRA kan du dra nytta av den senaste forskningen inom området och främja din egen hälsa och välbefinnande.

Viktiga anvisningar

Överskrid inte den rekommenderade dagliga dosen av Pro-100 ULTRA. Förvara utom räckhåll för barn. Rådfråga din läkare om du är gravid, ammar eller tar receptbelagda läkemedel. Tillskottet är inte en ersättning för en balanserad och varierad kost samt en hälsosam livsstil. Ta 1 kapsel per dag tillsammans med mat. Förvara på en sval och torr plats.

5023652441033

Särskilda referenser

ean13
5023652441033
Produktinformation
Produktnamn: Natures Aid - Pro-100 ULTRA (100 miljarder bakterier) - 30 kapslar
Varning: Överskrid inte den rekommenderade dagliga dosen! Förvaras utom räckhåll för barn! Rådfråga din läkare om du är gravid eller ammar eller tar receptbelagda läkemedel. Kosttillskottet är inte en ersättning för en balanserad, varierad kost och en hälsosam livsstil!
Användning: Ta 1 kapsel per dag med mat.
Förvaring: Förvaras på sval och torr plats.
Portionsstorlek: 1 kapsel
Portioner per förpackning: 30
Observera: Använd ej som substitut för en balanserad och varierad kost. Överskrid ej den rekommenderade dagliga dosen. Förvaras utom räckhåll för barn.
Mängd per servering: Per kapsel
Bakteriekultur
500 mg
Typiskt sett ger 100 miljarder (100x10?) organismer
Lactobacillus acidophilus DSM24936
Lactiplantibacillus plantarum DSM24937
Lacticaseibacillus casei DSM25569
Limosilactobacillus reuteri DSM25175
Bifidobacterium bifidum DSM25565
Bifidobacterium animalis subsp. lactis DSM25566
Bifidobacterium longum DSM25174
Streptococcus thermophilus DSM26721
Ingredienser: Mikrokristallin cellulosa, Lactobacillus acidophilus, Lactiplantibacillus plantarum, Lacticaseibacillus casei, Limosilactobacillus reuteri, Bifidobacterium bifidum, Bifidobacterium animalis subsp. lactis, Bifidobacterium longum, Streptococcus thermophilus, Maltodextrin, Kapselskal av vegetabiliskt ursprung (cellulosa), Antiklumpningsmedel (kiseldioxid, magnesiumstearat av vegetabiliskt ursprung).

*Procent av dagligt intag baserat på en 2 000 kaloriers diet. Ditt dagliga intag kan vara högre eller lägre beroende på dina kaloribehov.

5 andra produkter i samma kategori:

Joy Day - ProbioSport Drink Concentrate - 500 ml.
  • Slut i Lager

Joy Day - ProbioSport Drink Concentrate - 500 ml.

280 kr
Tillgänglighet: Slut i lager
Denna produkt innehåller probiotiska bakterier som stödjer immunsystemet och främjar återhämtning. Med bioaktiva ingredienser och växtextrakt kan den stärka immunförsvaret och minska risken för utmattning. Forskning visar dess positiva effekter på immunsystemet och återhämtning efter träning.
Puritan's Pride - Premium Probiotic 10 - 60 Capsules
  • Slut i Lager

Puritan's Pride - Premium Probiotic 10 - 60...

215 kr
Tillgänglighet: Slut i lager
Få en optimal balans och stödja din matsmältning med våra probiotiska kapslar! Innehåller 20 miljarder levande kulturer per portion och snabbt frisättande kapslar för snabb effekt. Forskning visar att probiotika kan ha positiva effekter på hälsan. Ta två kapslar dagligen för bästa resultat.
Puritan's Pride - Probiotic 10 - 60 Veg Capsules

Puritan's Pride - Probiotic 10 - 60 Veg Capsules

312 kr
Tillgänglighet: Slut i lager
Probiotika 10 innehåller över 20 miljarder levande probiotiska kulturer och 10 olika probiotiska stammar för en väl fungerande matsmältning och hälsosam immunfunktion. Utan konstgjorda tillsatser, perfekt för allergiker och kostmedvetna. Ett enkelt sätt att främja din hälsa!
ActiHealth - ActiGut ProPreBiotic - 30 vcaps

ActiHealth - ActiGut ProPreBiotic - 30 vcaps

333 kr
Tillgänglighet: Slut i lager
Få en hälsosam tarm och stärkt immunförsvar med ActiGut ProPreBiotic + vår Coaching-kurs. Balansera tarmfloran, minska uppblåsthet och främja regelbundna tarmrörelser med 16 olika stammar av probiotiska bakterier. Lär dig långsiktiga hälsosamma vanor med vår coaching-kurs.